Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/19346
Title: Истоки и основные периоды развития российских корпоративных медиа
Other Titles: Origins and key periods of Russian corporate media development
Authors: Чемякин, Ю. В.
Chemyakin, Yu. V.
Issue Date: 2013
Citation: Чемякин Ю. В. Истоки и основные периоды развития российских корпоративных медиа / Ю. В. Чемякин // Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2013. — № 1 (110). — С. 78-86.
Abstract: Выделяются основные периоды развития российских корпоративных медиа, анализируются важнейшие особенности их развития на данных этапах, опыт конкретных изданий. Автор характеризует состояние научного изучения корпоративных СМИ в рассматриваемые периоды, степень внимания к корпоративной прессе со стороны исследователей журналистики и представителей власти.
The author highlights the main periods of Russian corporate media, examines the major features of its development phases, experience of certain publications. The author characterizes the state of the corporate media scientific study in these periods, the degree of attention to corporate publishing by researchers of journalism and Government officials.
Keywords: ЖУРНАЛИСТИКА
КОРПОРАТИВНЫЕ МЕДИА
КОРПОРАТИВНЫЕ ИЗДАНИЯ
ПРЕДШЕСТВЕННИКИ
ПЕРИОДИЗАЦИЯ
ПЕРИОДЫ
ЭТАПЫ
ИСТОРИЯ РАЗВИТИЯ
СORPORATE MEDIA
CORPORATE PUBLICATIONS
PREDECESSORS
PERIODIZATION
PERIODS
STAGES
HISTORY OF DEVELOPMENT
URI: http://hdl.handle.net/10995/19346
Origin: Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2013. № 1 (110)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1, Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11-110.pdf111,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.