Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10995/18825
Title: Дискурсивные формы рекламы
Other Titles: Advertising discours forms
Authors: Булатова, Э. В.
Bulatova, E. V.
Issue Date: 2010
Citation: Булатова Э. В. Дискурсивные формы рекламы / Э. В. Булатова // Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. — 2010. — N 4 (81). — С. 124-129.
Abstract: Представлена теория трех дискурсивных форм рекламы: прямой, косвенной и скрытой. Описаны их отличительные черты и механизмы влияния на адресата. Отмечено появление гибридных дискурсивных форм рекламных сообщений.
The article is devoted to the theory of the three advertising discours forms: direct, indirect and secret. Special attention is given to the peculiarities of these forms and mechanisms of the influence to the addressee. The author points out the appearance of hybrid discours forms of advertisements.
Keywords: РЕКЛАМА
ДИСКУРС
ПРЯМАЯ И КОСВЕННАЯ КОММУНИКАЦИЯ
СИГНАЛЫ "РЕКЛАМНОСТЬ"
PRODUCT PLACEMENT
ADVERTISING
DISCOURS
DIRECT AND INDIRECT COMMUNICATION
ADVERTISING MARKERS
URI: http://hdl.handle.net/10995/18825
Russian Science Citation Index Identifier: http://elibrary.ru/item.asp?id=15255276
Origin: Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры. 2010. N 4 (81)
Appears in Collections:Известия Уральского федерального университета. Серия 1, Проблемы образования, науки и культуры

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
iurp-2010-81-16.pdf97,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.