Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.urfu.ru/handle/10995/117836
Название: Modeling the Processes of Managing the Advertising Budget ofan Electronic Trading Platform
Авторы: Kolomytseva, A.
Timokhin, V.
Medvedev, A.
Pavlov, M.
Guskova, D.
Дата публикации: 2022
Издатель: American Institute of Physics Inc.
Библиографическое описание: Modeling the Processes of Managing the Advertising Budget ofan Electronic Trading Platform / A. Kolomytseva, V. Timokhin, A. Medvedev et al. // AIP Conference Proceedings. — 2022. — Vol. 2425. — 110027.
Аннотация: The paper presents the possibilities of using system-dynamic modeling to manage the advertising budget ofan electronic trading platform. A model has been developed and its mathematical description is given. Computer experiments have been carried out corresponding to various configurations of the advertising budget (distribution between different target groups) with the calculation of such efficiency indicators as profitability, total costs due to irrational advertising costs, and the cost ofattracting one client. © 2022 American Institute of Physics Inc.. All rights reserved.
URI: http://elar.urfu.ru/handle/10995/117836
Условия доступа: info:eu-repo/semantics/openAccess
Конференция/семинар: International Conference on Numerical Analysis and Applied Mathematics 2020, ICNAAM 2020
Дата конференции/семинара: 17 September 2020 through 23 September 2020
Идентификатор SCOPUS: 85128528528
Идентификатор PURE: 30106101
ISSN: 0094243X
ISBN: 9780735441828
DOI: 10.1063/5.0081551
Сведения о поддержке: Simos T.E.Simos T.E.Simos T.E.Simos T.E.Tsitouras C.
Располагается в коллекциях:Научные публикации ученых УрФУ, проиндексированные в SCOPUS и WoS CC

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2-s2.0-85128528528.pdf754,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.